La la la la la la
 
啦···

Everyday I fight for
我每天都在掙扎

All my future somethings
為我的未來打拼

A thousand little wars
無數的瑣事紛爭

I have to choose between
我不得不做出抉擇

I could spend a lifetime
我本可以用一生的時間

Earning things that I don't need
賺取那些我並不中意的東西

But that's like chasing rainbows
可那就如同在追逐彩虹

And coming home empty
到頭來卻都是鏡花水月(一場空)

And if you strip me,
如果你能奪走我的一切

Strip it all away
徹徹底底 毫無保留

If you strip me,
如果你能奪走我的一切

What would you find
你會找到什麼

If you strip me,
如果你能奪走我的一切

Strip it all away
徹徹底底 毫無保留

Ill be alright
我會如釋重負

Take what you want
拿走你之所需

Steal my pride
偷取我的尊嚴

Build me up
成全了我

Or cut me down to size
又將我徹底摧毀

Shut me out
把我拒之門外

But I'll just scream
但我會大聲疾呼

Im only one voice in a million
(儘管)我的吶喊會被茫茫人海所淹沒

but you aint taking that from me
但你休想帶走我的心聲

Oh
oh no you aint taking that from me x 4
噢 不 你休想帶走我的心聲

I dont need a microphone, yeah,
我不需要擴音器 耶

To say what I been thinking
說出我的感受想法

My heart is like a loudspeaker
我的心就是一個喇叭

Thats always on eleven
始終保持在十一分貝

And if you strip me,
如果你能奪走我的一切

Strip it all away
徹徹底底 毫無保留

If you strip me,
如果你能奪走我的一切

What would you find
你會找到什麼

If you strip me,
如果你能奪走我的一切

Strip it all away
徹徹底底 毫無保留

I'm still the same
我會始終如一 保持本色

Take what you want
拿走你之所需

Steal my pride
盜取我的尊嚴

Build me up
成全了我

Or cut me down to size
又將我徹底摧毀

Shut me out
把我拒之門外

But I'll just scream
但我會大聲疾呼

Im only one voice in a million
(儘管)我的吶喊會被茫茫人海所淹沒

but you aint taking that from me
但你休想帶走我的心聲

Oh oh no you aint taking that from me x 4
噢 不 你休想帶走我的心聲

'cuz when it all boils down
因為 歸根結底

At the end of the day
就在分手的那天

It's what you do and say
你的所作所為

That makes you who you are
讓你徹底醒悟

Makes you think about it,
讓你痛定思痛

Think about it
痛定思痛

Doesn't it
毋庸置疑

Sometimes all it takes is one voice
有時候 只需要聽從自己的心聲

Take what you want
拿走你之所需

Steal my pride
盜取我的尊嚴

Build me up
成全了我

Or cut me down to size
又將我徹底摧毀

Shut me out
把我拒之門外

But I'll just scream
但我會大聲疾呼

Im only one voice in a million
(儘管)我的吶喊會被茫茫人海所淹沒

but you aint taking that from me
但你休想帶走我的心聲

Oh oh no you aint taking that from me x 4
噢 不 你休想帶走我的心聲



非常棒的一首歌!!!!!!!

歌詞來源






arrow
arrow
    全站熱搜

    貍老闆 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()